Wědomje za strukturelne dalewuwiće regiona spěchować

Wědomje za strukturelne dalewuwiće regiona spěchować
Minjenu srjedu wotmě so w Budyšinje wuradźowanje partnerow projekta UNESCO5. Prěni raz
bě Domowina hosćićel zetkanja. Hłowna tema zetkanja bě zhromadne dźěło na kubłanskim
polu. Zaměrnje chcedźa w šulach wědu wo UNESCO městnosćach we Łužicy šěrić a za to
wšelake informaciske materialije wudać. Na přikład je za lětsa hišće planowany dwurěčny
memory, kotryž šule darmotnje dóstanu.

Dale so wobdźělnicy za to wuprajichu, zo chcedźa so na projekće kolesowarskeje šćežki
“serbske impresije” wobdźělić. Tuta šćežka so tuchwilu dale wutwarja. Z wosebitymi serbskimi
poskitkami chcedźa wědu wo Serbach podłu šćežki šěrić. Předwidźane su tež swó jske stacije
UNESCO partnerow, kotrež kolesowarjam přidatne poskitki zmóžnjeja. Po posedźenju
wopytachu akterojo hišće Serbski muzej, hdźež jich Mónika Ošikowa wo pedagogiskim dźěle w
muzeju informowaše.

+++

Bewusstsein für strukturelle Weiterentwicklung der Region fördern
Zum ersten Mal war die Domowina Gastgeberin für das Treffen der UNESCO5 Partner.
Am vergangenen Mittwoch trafen sich die Verantwortlichen im Haus der Sorben in
Bautzen , um über die Zusammenarbeit im Bildungsbereich zu beraten. Ziel ist es,
gemeinsam in Schulen Wissen über UNESCO Orte in der Lausitz zu verbreiten. Dazu
sollen verschiedene Informationsmaterialien herausgegeben werden. Noch in d iese m
Jahr soll beispielsweise ein zweisprachiges Memory entstehen, welches den Schulen
kostenlos zur Verfügung gestellt werden soll.

Die Verantwortlichen der UNESCO Institutionen haben sich außerdem dafür
entschieden, sich am Projekt des Radweges „sorbische Impressionen ” zu beteiligen .
Geplant sind sorbischsprach ige Angebote und Informationen über die Sorben entlang
des Radweges . Die Projektp artner wollen eigene Stationen entwickeln und so
Radfahrern zusätzliche Angebote bieten . Nach der Sitzung informierte Monika Oschika
über die pädagogischen Angebote im Sorbischen Museum.

 

Comments and Responses

×

Name is required!

Enter valid name

Valid email is required!

Enter valid email address

Comment is required!

Captcha Code Can't read the image? Click here to refresh

Captcha is required!

Code does not match!

* These fields are required.

Be the First to Comment